جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

مشخصات ماشین ظرفشویی 14 نفره زیمنس مدل SN26M284 (بخش دوم)

برنامه های شستشو

زیمنس برای دستیابی به شستشوی عالی در ماشین ظرفشویی SN26M284TR تعدادی برنامه طراحی کرده تا همراه با افزایش سرعت شستشو ظرف ها بدون اینکه ترک بخورند با نهایت تمیزی شسته شوند. تعداد این برنامه ها 7 عدد هستند که برخی از آن ها عبارتند از شستشو سریع، پیش شستشو، تاخیر در شستشو و ... دمای ظرفشویی از 45 درجه شروع می شود و به 70 درجه می رسد. هر یک از این برنامه ها با دمای مشخصی عملیات شستشو را انجام می دهند. مثلا برنامه شستشوی سریع در دمای 45 درجه با کیفیت بالا ظرف ها را شستشو می نماید. معمولا در شب مصرف انرژی و آب پایین می آید که با داشتن قابلیت تاخیر در شستشو می توانید عملیات شستشو را برای چند ساعت دیرتر تنظیم کنید تا زمانی که شما استراحت می کنید یا بیرون می روید ظرفشویی خود به خود ظرف ها را بشوید.

موتور BLDC

باعث دلخوشی است که زیمنس در ماشین ظرفشویی SN26M284TR از موتور پیشرفته BLDC استفاده کرده است. این موتور تصور جدیدی از صدا و کارایی را در نگاه کاربران ایجاد کرده است و برعکس مدل های قدیمی که با صدای زیادشان همیشه موجب اذیت بودند لرزش و صدای بسیار کمی تولید می کند و محیطی پر از آرامش را برای کاربران به وجود می آورد. این موتور سرعت بسیار زیادی به ظرفشویی داده و با بهره گیری از آن عملیات شستشو در زمان بسیار کمی انجام می شود. هم چنین طول عمر بسیار بالایی دارد و می تواند تا چندین سال با کیفیت عالی کار کند.

تکنولوژی Aqua Sensor

مصرف زیاد آب و انرژی یکی از دغدغه های کاربران است که امروزه به آن اهمیت زیادی داده می شود. زیمنس هم همانند تولید کنندگان دیگر با تمام دقت و توانایی خود سعی می کند که در محصولاتش قابلیت هایی طراحی کند تا مصرف برق و آب را به حداقل برساند. یکی از قابلیتهای عالی ماشین ظرفشویی SN26M284TR تکنولوژی Aqua Sensor است که در مصرف آب صرفه جویی می نماید. این فناوری به صورتی طراحی شده که در هر مرحله از شستشو مقداری آب را در خود ذخیره می کند و در صورت پاک بودن در مراحل بعدی شستشو از آن بهره می گیرد.


برچسب: ماشین ظرفشویی زیمنس، ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284، ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره، مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس، قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره، ظرفشویی زیمنس SN26M284،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۴۴ توسط:ویلانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)