جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

مشخصات ماشین ظرفشویی 14 نفره زیمنس مدل SN26M284 (بخش اول)

با مجهز بودن به قابلیت تاخیر در شستشو می توانید عملیات شستشو را تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید تا زمانی که خانه نیستید ظرفشویی خود ظرف ها را بشوید و در هنگام برگشتن ظروف تمیز را در اختیار داشته باشید. ظرفشویی SN26M284TR دارای 7 برنامه مختلف است که با انتخاب هر یک از آن ها مصرف انرژی و زمان کاهش می یابد و ظرف ها بدون این که آسیب ببینند با بالاترین کیفیت شسته خواهند شد. زیمنس همانند سایر محصولاتش در این مدل هم از موتور قدرتمند «BLDC» استفاده کرده که مصرف برق و صدای خیلی کمی دارد و می تواند با کیفیت بالا سال های سال برای شما کار کند. با بهره گیری از سیستم نیمه بار ظرفشویی به صورت خودکار با توجه به حجم و کثیفی لباس ها مقدار مشخصی از آب و پودر رختشویی را وارد ظرفشویی می کند. بر روی نمایشگر LED می توان زمان طی شده شستشو را رویت کرد و با انتخاب برنامه ها از طریق آن فهمید ظرف ها با چه حالتی شسته می شوند. فیلتر سه گانه تعبیه شده در این مدل به صورت خودکار رسوبات موجود در لوله آب و قفسه ها را تمیز می کند. رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ های لوازم خانگی است که ماشین ظرفشویی SN26M284TR با داشتن این رنگ طرفدار بسیار زیادی دارد و هم یک شستشوی ایده آل را انجام می دهد و هم نمایی بسیار زیبایی در آشپزخانه ی شما به وجود می آورند.

طراحی شیک و با دوام بیرونی

محصولات آشپزخانه همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی اهمیت بسیار زیادی دارند و علاوه بر کارایی باید ظاهرشان بسیار شیک و زیبا باشد. ظرفشویی یکی از آن وسایلی است که قیمت بسیار زیادی بابت آن پرداخت می شود و قرار است سال های زیادی در آشپزخانه کار کند برای همین ظاهر آن نزد کاربران خیلی اهمیت دارد. ماشین ظرفشویی SN26M284TR دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی است که گویی آمده تا زیبایی آشپزخانه ها را به چندین برابر برساند. این مدل در کنار قابلیت های عالی و پیشرفته با بدنه خوش فرم و رنگ سفیدی که دارد با قرارگیری در هر مکانی جان تازه ای به آن جا می بخشد و جلوه ای زیبا به خود می گیرد. زمانی که به آن بنگری یک دستگاه مستطیلی شکل را می بینید که با سادگی و وقار بسیار زیاد شما را مجذوب خود می کند. درب این محصول ضخامت خیلی کمی دارد و با استفاده از دستگیره کوچکی به سمت جلو باز می شود و می توان به راحتی به داخل ظرفشویی دسترسی داشت. در بالای دسته، نمایشگر LED همراه با حرف زیمنس دیده می شود که از هر فاصله ای قابل رویت است و می توان بر روی آن اجرا شدن برنامه ها و زمان شستشو را از دور و نزدیک رویت کرد. تعداد 7 برنامه مختلف در سمت چپ نمایشگر طراحی شده اند که به صورت دکمه ای هستند و دسترسی خیلی راحتی دارند. اطراف ظرفشویی با نهایت سادگی بسیار شیک و زیبا است و به صورتی طراحی شده که از تولید صدا و لرزش جلوگیری می کند. مدل SN26M284TR با ظرفیت 14 نفره حجم بسیار خوبی دارد و می توان به راحتی ظروف را داخل آن نگهداری کرد.


برچسب: ماشین ظرفشویی زیمنس، ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284، ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره، مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس، قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره، ظرفشویی زیمنس SN26M284،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۴۷ توسط:ویلانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)