جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

6 فروشگاه برتر فروش برد اینورتر کولرگازی 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT

کولرگازی 18000 اجنرال اینورتر مدل AOGR18RAT دارای صفحه‌ای است که باعث کاهش مصرف برق کولر گازی به طرز باورنکردنی شده است و همین امر باعث شده تا این تهویه هوا به یکی از کم مصرف‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در بازار تبدیل شود. صفحه نصب شده در سیستم تهویه مطبوع اینورتر 18000 عمومی مدل AOGR18RAT مصرف برق را تا 60٪ کاهش می‌دهد. این فن آوری توانسته است تأثیر مثبتی بر روی اجزای تهویه مطبوع داشته باشد و عمر این قطعات را افزایش دهد، بنابراین کاربران این نوع تهویه مطبوع احساس راحتی می‌کنند و هزینه بالایی از برق را پرداخت نمی‌کنند.


برچسب: کولرگازی 18000 اجنرال، کولر گازی اجنرال 18000 بانه، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر، قیمت کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، قیمت روز کولر گازی اجنرال 18000،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۳۸ توسط:ویلانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

کولر گازی ۳۰۰۰۰ گری مدل GWH30QE

مشخصات، قیمت و خرید کولر گازی 30000 جیماتیک گری

کولر گازی گری 30000 اینورتر مدل آی کول لومو Gree i cool lomo: اما دلیل اینکه کولرهای اسپلیت اینورتر را به نام کولر گازی کم مصرف می شناسند چیست؟ بطور مثال کاربر کولر گازی یا اسپلیت خود را روی دمای 24 درجه سانتی گراد تنظیم می نماید، کولر گازی یا اسپلیت دمای محیط را به 24 درجه سانتی گراد می رساند و ترموستات داخلی آن به محض تشخیص دمای 24 درجه محیطی دستور خاموش شدن موتور کولر گازی یا اسپلیت را داده و در نهایت موتور دستگاه خاموش می شود. اما در این زمان ترموستات بیکار نیست و هر لحظه در حال تشخیص دمای محیط است و همچنان در صورت حس کردن دمایی غیر از دمای تنظیم شده توسط کاربر، دستور لازم را جهت روشن شدن مجدد موتور یا کمپرسور کولر میدهد. کولر گازی اینورتر گری چگونه کار می کند؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۸:۴۸ توسط:ویلانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)