جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

مشخصات تلویزیون 65 اینچ Sony 65Z9F Master (بخش پایانی)

در کل به علت قدرت و کشش بالایی که چیپست این محصول دارد، تلویزیون یاد شده قادر است تجربه ای فوق العاده از امکانات گوناگون و به روز را با سرعتی باور نکردنی و پاسخگویی آنی پلتفورم در اختیار شما قرار دهد. همچنین رابط کاربری این مدل نیز ارتقاء یافته تر از مدل های پیشین بوده و منوها، میانبرها و قابلیت های کاربردی و... در جایگاه بسیار بهتری نسبت به نمونه های قبلی جای داده شده اند.

شایان توجه است که این سیستم عامل ( همانند اکثر سیستم عامل های هوشمند دیگر ) با اتصال به اینترنت، شما را قادر خواهد کرد که انواع اپلیکیشن ها و بازی ها را بر اساس نیاز و علایق خود بر روی گوشی خود نصب نموده و از استفاده آنها لذت ببرید. همچنین این تلویزیون نیز با برخورداری از برنامه های مرورگر و نیز اپلیکیشن های استریمینگ محتوا همچون Netflix و Amazon Prime و ... امکان دسترسی آنی و استریمینگ تقریبا هر گونه محتوایی را می دهد.

قابلیت جستجوی صوتی

Voice Search یا همان جست و جوی صوتی، قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد تلویزیون را با استفاده از دستورات صوتی کنترل نموده و فرامینی همچون پخش یک فیلم یا اعلام وضعیت آب و هوا یا حتی جست و جوی یک عبارت در اینترنت را صادر نمایند. با بهره گیری از این قابلیت شما دیگر نیاز ندارید که با استفاده از کلیدهای روی ریموت کنترل وقت خود را برای تایپ کردن عبارت مورد نظر تلف کنید، بلکه تنها کافی است که دکمه مربوط به این قابلیت را نگه داشته و عبارت مورد نظر را به زبان بیاورد، البته توجه داشته باشید که این دستورات فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی نمایند.

پورت ها و درگاه ها

سونی در این تلویزیون خود از 3 درگاه USB و 4 درگاه HDMI بهره جسته است که با استفاده از این دستگاه ها شما قادر خواهید بود که هر گونه وسیله جانبی را اعم از منبعی برای پخش محتوا یا منبعی برای ضبط آن را به تلویزیون متصل نموده و به تبادل و بهره گیری از هر گونه

محتوا و امکانی بپردازید. لازم به اشاره است که این دو پورت معمولا پر کاربردترین ها و محبوب ترین ها دراین زمینه بوده و به ندرت پیش می آید که شما به پورت دیگری نیاز پیدا کنید. با این حال سونی تنها به ارائه این پورت ها بسنده نکرده و اقدام به ارائه دو پورت کامپوزیت و یک پورت کامپوننت نیز نموده است تا شما قادر باشید که هر گونه پخش کننده ای که از این کابل ها بهره می گیرد را نیز به تلویزیون خود متصل نمایید، البته تصاویر ورودی از این پورت ها معمولا با کیفیت پایین تر SD و HD می باشند. لیکن دارا بودن این درگاه ها برای رفع نیاز در مواقع ضرورت می تواند بسیار کاربردی باشد.

درگاه مهم دیگری که این تلویزیون نیز بسان بسیاری از تلویزیون های پیشرفته امروزی از آن بهره می برد، پورت LAN یا همان درگاه اتصال به شبکه می باشد. این درگاه از اینرو مهم می باشد که به شما این امکان را خواهد داد که مودم خود را با استفاده از یک کابل تویست پیر که از سوکت های RJ45 بهره می گیرد ( همان کابل شبکه که برای اتصال مودم به رایانه استفاده می کنید )، تلویزیون مذکور را به اینترنت متصل نموده و از قابلیت های متنوع آن لذت ببرید، البته گفتنی است که این تلویزیون از امکان اتصال به شبکه بی سیم نیز برخوردار است که سبب می شود شما به ندرت نیازی به بهره گیری از یک کابل سخت افزاری داشته باشید، اما با این حال این درگاه نیز می تواند در موارد و شرایط بسیار، کاملا کاربردی و مفید واقع شود.


برچسب: قیمت تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون Z9F سونی، تلویزیون سونی، Z9F، خرید تلویزیون Z9F سونی، Z9F،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۳:۲۰ توسط:ویلانا موضوع: تلویزیون نظرات (0)