جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

معرفی ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803

ظرفیت این ماشین ظرفشویی برای استفاده 8 نفر در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای مواقع روزمره و مهمانی‌ها به کار گرفته شود. ماشین‌های ظرفشویی رومیزی به دلیل اشغال فضای کم و همچنین کارکرد سریع مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی های مهم این ماشین ظرفشویی نسبت به مدل های دیگر در بازار این است که در صفحه نمایش LED آن 2 چراغ نمایشگر رنگی تعبیه شده که یکی از آنها هشدار دهنده به اتمام رسیدن نمک مخصوص شستشو است و چراغ دیگر نشان دهنده تکرار کردن برنامه شستشوی قبلی است. در این سری از ماشین های ظرفشویی 8 نفره ریتون مکانیزم هوشمند خاصی طراحی شده به نام (24-1 Hours Delay Start) که این امکان را به افراد می دهد که زمان شستشوی ظروف را به صورت دلخواه به تاخیر انداخته و برنامه ریزی لازم را جهت شستشوی ظروف انجام دهند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803 از نظر میزان انرژی مصرفی در رده +A قرار می‌گیرد و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران محسوب شود. متوسط میزان مصرف آب در این دستگاه برای هر بار شستشو تنها معادل 13 لیتر می‌باشد. این ماشین ظرفشویی همچنین مجهز به یک عدد قفسه در بالا است که موجب سهولت در استفاده از آن خواهد شد. میزان صدای تولیدی توسط ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803 تنها معادل 30 دسی‌بل است؛ که موجب آزار کاربر نخواهد شد. این ماشین ظرفشویی دارای 6 برنامه شستشوی مجزا و کاربردی می باشد که عبارت است از: Intensive /Normal/Eco/Glass/90 min /Rapid. بدنه عایق و باکیفیت این دستگاه بسیار مقاوم و جادار بوده و مناسب خانواده های کم جمعیت و متوسط رو به بالا می باشد. این دستگاه همچنین دکمه‌های لمسی و قفل کودک ندارد. گروه لوازم خانگی ریتون در طول 19 سال تولید و حضور درخشان درعرصه لوازم خانگی همیشه خود را متعهد و پاسخگوی مشتریان در سراسر ایران می داند.


برچسب: ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی ریتون، ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون، ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803، ماشین ظرفشویی 8 نفره ریتون سری DW-3803، ماشین ظرفشویی رومیزی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۰:۱۴ توسط:ویلانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)