جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 55au7100

 

تلویزیون سامسونگ 55AU7100 همچنین به واسطه قابلیت Tap View می توان محتوای تبلت و گوشی را روی تلویزیون مشاهده کرد. چرا که فرد امروزه به دنبال تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بروز و بالا است. تلویزیون سامسونگ 55au7100 دارای کیفیت تصویر 4k بوده که فرد را هنگام تماشا به وجد می آورد.

مقایسه تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100 با تلویزیون سامسونگ 50tu8500

های سری Q شما غرق در صدای فوق‌العاده و چند بعدی صحنه‌ها خواهید شد. به کمک صدای چند بعدی و فراگیر تولید شده شما حس حضور در صحنه‌ها را تجربه خواهید نمود و صحنه‌ها و به تبع آن، صدای آن‌ها کاملا واقعی به نظر خواهد رسید. تعمیرات تلویزیون LED و LCD ال جی سامسونگ در اصفهان تعمیرات انواع تلویزیون های LG_SUMSUNG_SONI_XVISION_SNOWA و.... زمانی که تلویزیون های ال ای دی سامسونگ به مجموعه سرگرمی های خانگی وارد شدند یک مشاهده کاملا جدید و همه جانبه را برای شما ایجاد کرده اند . با آخرین ورژن تکنولوزی ایجاد تصاویر سه بعدی این تلویزیون ها شما به طور کامل در دنیای جدیدی از تلویزیون های سه بعدی واقعی احاطه خواهید شد . مانند یک ارکستر سمفونیک ، این سیستم ساده با همگام سازی بلندگوهای تلویزیون و بلندگو به گونه ای هماهنگ عمل می کند که صدا از هر دو دستگاه به طور همزمان پخش شود.

کیفیت صدا؛ تنظیم هوشمندانه صدا متناسب با صحنه ها

این تلویزیون دارای 3 عدد پورت HDMI و 1 عدد پرت USB است که برای دیدن محتوای فلش مموری یا هادر اکسترنال خود از کابل USB استفاده کنید. این سیستم عامل انعطاف بالایی را دارد و می تواند برای هر کاربری مورد استفاده باشد. کاربران ایفون و اندروید می توانند از این تلویزیون به خوبی استفاده کنند و محتوا و یا صفحه نمایش را به اشتراک بگذارند. در آن قابلیت جستجوی صوتی و یا پخش صدا با بلوتوث و همچنین به اشتراک گذاشت صدا وجود دارد و تمام قابلیت های هوشمند با آن قابل انجام می باشد.

آشنایی با مشخصات تلویزیون ال جی و انواع مدل های آن

پشتیبانی از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 نیز قابلیت اتصال به تلفن همراه یا بلندگوها را امکان پذیر ساخته است. جهت مشاهده قیمت و خرید تلویزیون ال جی 55UN8060 در بانه می توانید اقدام به سفارش آن از فروشگاه دی جی بانه نمایید. و با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، بهمشتریان کمک نماید. معرفی می کند تا تجربه‌ای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال را در هر سطح و سلیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار دهد.

یکی از این محصولات کمپانی سامسونگ تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k اسمارت مدل 55AU7100است که دارای فناوری ها و تکنولوژی های برتر دنیا می باشد. این تلویزیون بزرگ سامسونگ دارای کیفیت فوق العاده ای است و طیف وسیع تر و دقیق تری از رنگ ها را تولید می کند. با گسترش طیف رنگی ، با پردازنده های Crystal Processor 4K ما رنگ بیشتری نسبت به تلویزیون معمولی تولید می کند. وقتی جزئیات خوب را بیرون می آورید ، کشف کنید که تصاویر واقعی چگونه می توانند باشند.

هر چند پورت اپتیکال نیز دقیقا همین کار را انجام می دهد اما کارایی و کیفیت پورت اپتیکال برای انتقال صدا نصف کارایی پورت HDMI با قابلیت بازگشت صوتی می باشد. به لطف رزولوشن دو برابر به نسبت تلویزیون های اچ دی استاندارد , تلویزیون هوشمند سامسونگ , تجرب مشاهده نفس گیر را به شما ارائه می دهد و شما را در دنیایی فراتر از صفحه نمایش تلویزیون غوطه ور می سازد . زمانی که شما تصاویر full hd را با وضوح و بافت غنی مشاهده کنید , فیلم ها و برنامه های مورد علاقه تان هیچ گا یکنواخت نخواهند شد .

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55AU7100 این قابلیت را دارد که شما ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه ای دریافت کرده و صداها را نیز به صورت همزمان و کاملاً هماهنگ پخش می‌کند. تلویزیون هوشمند 55AU7100 به فناوری دالبی دیجیتال مجهز شده و می‌تواند تمامی صداها را با کیفیت بالایی منتشر نماید. تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل AU7100 سایز صفحه نمایش 55 اینچ دارد و یکی از بهترین تلویزیون‌های 2021 سامسونگ محسوب می‌شود. تلویزیون 55AU7100 تراکم پیکسلی گسترده‌ای دارد و محتواها را با بیش از 8 میلیون پیکسل نمایش می‌دهد. هر چه میزان پیکسل‌های تلویزیون افزایش یابد تصاویر با کیفیت بسیار بهتری دریافت می‌کنید. به همین دلیل تمامی محتواها کاملاً دقیق و واقعی ارائه می‌شود و تمامی صحنه‌ها به صورت طبیعی قابل مشاهده هستند.

همچنین مرورگر وب در این تلویزیون امکان وب گردی و جستجو در فضای مجازی را به مخاطب می دهد. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سوال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. فناوری جذاب Ambient Mode اجازه می دهد تا در مواقعی که تلویزیون خاموش است، از آن به عنوان قاب عکسی زیبا در دکوراسیون خود استفاده کنید. برای قیمت دقیق و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بدهید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ شما را قادر می سازد به رایانه شخصی خود از راه دور دسترسی داشته باشید و از صفحه نمایش با کیفیت و بزرگ برای انجام کارهای شخصی خود استفاده کنید . شرکت سامسونگ در تلویزیون های 2021 از یک قابلیت جدید دیگر رونمایی کرده است که بدون نیاز به اتصال به وسیله خارجی دیگری و ثبت و نام در جایی به یکسری برنامه ها و محتوای جذاب به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید . تلویزیون سامسونگ 55AU7100 از فرمت‌های متنوع HDR شامل HDR 10+ و HLG پشتیبانی می‌کند. HDR 10+ فرمت پیشرفته‌تری از HDR است که به شما این اجازه را خواهد داد جزئیات خیره کننده را در هر صحنه تماشا کنید. اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم هستید جزئیات جالب توجه در این محتوا حتما توجه شما را جلب خواهد کرد. با پشتیبانی محدوده دینامیکی بالا حتی در تاریک‌ترین و درخشان‌ترین صحنه‌ها جزئیات تصویر را کشف خواهید نمود.

سیستم عامل تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7100

این سیستم عامل دارای محیطی ساده است و همچنین از ریموت کنترل جادویی با برخورداری از پردازش صدا مجهز است و کاربر می تواند دستورات صوتی صادر کند. تلویزیون سامسونگ علاوه بر ویژگی های بالا دارای کاربردهای فراوان دیگری می باشد. دستیار صوتی یکی از پرکاربردترین فناوری های این محصول به حساب می آید. چرا که با این پورت ها فلش، تلفن همراه، تبلت و… قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد. تمام محتویات آن ها را می توان روی صفحه ی 55 اینج به بزرگی هر چه تمام تر تماشا کرد.

خانگی ۲۴ یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است که راحتی در خرید، قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد. خانگی ۲۴ دانش فنی روز را به کار گرفته تا آسایش در خرید و فروش اینترنتی را فراهم نماید. از دیگر تکنولوژی های جذاب که باعث می شود احساس واقعی تری از نمایش را داشته باشید، فناوری Object Tracking Sound است. این فناوری صدای اجزای مختلف تصویر را ردیابی کرده و از همان نقطه به گوش کاربر می رساند. فناوری مفید دیگری که در این تلویزیون به کار گرفته شده Adaptive Sound است.


برچسب: لیست قیمت تلویزیون های qled سامسونگ، قیمت تلویزیون سامسونگ au7100، مشخصات تلویزیون سامسونگ au7100، تلویزیون au7100، قیمت جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2021، تلویزیون سامسونگ 55q60a، تلویزیون سامسونگ 55au8000، قیمت تلویزیون 2021، لیست قیمت تلویزیون 4K سامسونگ، لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۵:۱۴ توسط:ویلانا موضوع: تلویزیون نظرات (0)