جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

امکانات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC (بخش دوم)

امکانات و برنامه‌های شستشو

اگر چه این ماشین ظرفشویی ریمنس بر خلاف اکثر مدلهای موجود در بازار دارای دو طبقه برای جای گیری ظروف می باشد ولی فضای لازم برای جای دادن انواع ظروف و قابلمه‌ها را با هر سایز و ابعادی دارد و نگرانی از این بایت نمی توان داشت. همچنین این طبقات برای جای گیری بهتر و تخلیه راحتتر کاملا انعطاف پذیر هستند و ارتفاع آنها را می توان براساس نیاز کاملا تغییر داد و کم یا زیاد کرد. 5 برنامه مختلف شستشو هم بعد از چیدن ظروف داخل ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس مدل SN25D800GC به شما امکان می دهد براساس نیاز و جنس ظروف عمل کرده و به کمک ولوم چرخشی بالای درب و نمایشگر دیجیتالی برنامه، دما، زمان و غیره را انتخاب نمایید. برنامه های جذابی مانند شستشوی سریع (Quick wash)، شستشوی متمرکز (Intensive)، شستشوی اقتصادی (Eco) و شستشوی اتوماتیک (Auto 45-65°C) از مهمترین برنامه‌های قابل اتنخاب توسط پنل چرخشی دستگاه می باشند.

با انتخاب برنامه شستشوی قوی ظروف داخل ظرفشویی با حرارت 70 درجه سانتی گراد شسته شده و چربیها و لکه های ظروف کاملا تمیز شده و خشک می شوند. مدت زمان برنامه استرانگ 125-135 دقیقه می باشد. برنامه شستشوی خودکار دارای درجه حرارت 45 تا 65 درجه سانتی گراد بوده و برای ظروف نه چندان چرب و لکه دار به کار می رود. مدت زمان این برنامه 95 تا 160 دقیقه می باشد. با انتخاب برنامه اکو در مصرف آب و برق و مواد شوینده صرفه جویی می شود. درجه حرارت مورد استفاده در این برنامه 50 درجه سانتی گراد است. مدت زمان برنامه اکو 210 دقیقه می باشد. همچنین در برنامه شستشوی سریع ظروف تا 50% سریعتر شسته می شوند. درجه حرارت مورد استفاده در این برنامه 45 درجه سانتی گراد بوده و مدت زمان آن 29 دقیقه می باشد. همچنین این ظرفشویی دارای تایمر تاخیری قابل تنظیم 1 تا 24 ساعت برای شستن ظروف در زمان های آتی است. همچنین ظرفشویی دارای فیلتر تمیز کردن اتوماتیک می باشد. نشانگر زمان باقی مانده شستن ظروف از دیگر ویژگی های این ظرفشویی است.


برچسب: ماشین ظرفشویی زیمنس، ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس، ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC، قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC، امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۴۶ توسط:ویلانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)