جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

امکانات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC (بخش اول)

از دیگر امکانات اضافه شده به این مدل که سبب شده است کاملا بی نظیر به نظر بیاید وجود سیستم‌های ایمنی پشرفته‌ای از جمله سیستم حافظت آب (Water protection system) و سیستم حفاظت از ظروف شیشه‌ای (Glass protection system) بوده که مانع از آسیب دیدن ظروف شیشه‌ای و نازک قرار داده شده در داخل ماشین می شوند. سیستم تشخیص نشتی آب (Aqua Stop) نیز به نحوی عمل می کند که در صورت ایجاد هرگونه پارگی و نشتی در شلنگ اتصالی و یا شیر آب فورا عمل شویندگی و کارکرد دستگاه را متوقف و به شما اعلام می کند.

طراحی کاملا بهینه و کم مصرف

این ظرفشویی دارای طراحی زیبا و کارایی های فراوان با بدنه استیل و نیکل کروم و به رنگ نقره ای است. این مدل ظرفشویی زیمنس دارای صفحه دیجیتالی و برنامه های مختلفی بوده که بسته به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای دو کشوی قابل تنظیم برای انواع ظروف و لیوان و قاشق و چنگال و ... می باشد و بسته به نیاز و تعداد ظروف تنظیم می گردند، محل قرارگیری سبدها طوری طراحی شده که آب گرم همراه با شوینده و جلا دهنده با فشار به تمام قسمتهای ظروف برخورد کرده و چربی و لکه ها را کاملا پاک کرده وتمیز می کند.


برچسب: ماشین ظرفشویی زیمنس، ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس، ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC، قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC، امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۲:۲۰ توسط:ویلانا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)