جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی .

جدیدترین اخبار و اطلاعات لوازم برقی و خانگی

6 فروشگاه برتر فروش برد اینورتر کولرگازی 18000 اجنرال مدل AOGR18RAT

کولرگازی 18000 اجنرال برای تنظیم دمای معینی، مانند کولرهای گازی معمولی که باید دائماً روشن و خاموش شوند و بنابراین انرژی الکتریکی زیادی مصرف می‌شود، نیست. با این حال، کمپرسورهای اینورتر به طور مداوم سرعت کمپرسور را برای حفظ دمای مطلوب تنظیم می‌کنند، که باعث کاهش نوسانات الکتریکی، صرفه جویی در هزینه زیادی و کاهش صدای اضافی می‌شود. در حقیقت، اینورتر سیستمی است که با تهویه مطبوع ثابت مانع از خاموش شدن کامل تهویه هوا می‌شود.

سیستم‌های تهویه مطبوع وجود دارد که مصرف بالاتری نسبت به نصب کولر گازی عمومی دارند. در این ظرفیت 18000، می‌توان کولرگازی 18000 اجنرال را معرفی کرد که مصرف بالاتری نسبت به نصب 18000 دستگاه تهویه مطبوع عمومی دارند و شما می‌توانید نمونه های کولرگازی 18000 اجنرال تاپ فروش را در سایت ما مشاهده کنید.

در کولرهایی که از اینورتر استفاده نمی‌کنند، هنگامی که درجه حرارت به مقدار تعیین شده می‌رسد، کولر خاموش می‌شود و پس از آن که دما دوباره بالا می‌رود، کولر دوباره روشن می‌شود و این روند روشن و خاموش کردن کولر به طور مداوم ادامه می‌یابد، در واقع، یکی از عواملی که باعث افزایش مصرف برق می‌شود، شروع اولیه سیستم تهویه هوا و روشن شدن آن است، بنابراین در نتیجه با روشن شدن مکرر، مصرف انرژی افزایش می‌یابد.

اما فناوری اینورتر به کار رفته در این نوع تهویه هوا از خاموش شدن دستگاه تهویه هوا در هنگام رسیدن دما به حد مطلوب و تنها کاهش سرعت موتور و کاهش سرعت موتور و قرار دادن آن در حالت ذخیره انرژی و همچنین کنترل دما و همچنین تنظیم دمای آن جلوگیری می‌کند.

ویژگی اسمارت کولرگازی 18000 اجنرال مدل  AOGR18RAT

در جدیدترین محصولات کولر گازی سال 2020، شرکت جنرال توانسته قابلیت اسکن هوشمند و قابلیت اسکن هوشمند را به کولرهای گازی خود اضافه کند. این اسکن که از نور ماوراء بنفش استفاده می‌کند، هر 20 دقیقه کاملاً منطقه را شناسایی و اسکن می‌کند، در این حالت اگر شخصی در محیط حضور نداشته باشد، سرعت موتور کم می‌شود و برعکس در صورت اضافه شدن افراد جدید به مکان، به طور خودکار سرعت موتور را افزایش می‌دهد

امکان اسکن به گونه‌ای است که حتی اگر فردی در گوشه‌ای از اتاق نشسته باشد، اسکنر آن را تشخیص داده و جریان هوا را در جهت شخص هدایت می‌کند که این امر باعث کاهش 13٪ از مصرف انرژی می‌شود. تهویه مطبوع AVGR18RAT 18000 General Inverter همچنین این ویژگی را دارد

در کولرگازی 18000 اجنرال اینورتر مدل AOGR18RAT، کاربر قادر به کنترل مصرف انرژی خواهد بود. این ویژگی I-CONTROL نام دارد و می‌توانید سطح آمپر را کنترل کرده و مصرف انرژی را نیز کنترل کنید.

کولر گازی جدید در مدل جدید General 2020 که بخشی از جدیدترین سیستم تهویه مطبوع فوق العاده کم مصرف ژنرال 18000 مدل Full DC Inverter Plus است و پیشنهاد آن به کاربران باید این مدل جدید را دیده باشد.

 

منابع:

http://merhitrading.com/Home/SubCat/6046

https://www.jackyselectronics.com/products/o-general-1-5-ton-split-air-conditioner-18000btu-asga18futa-u/5454

 


برچسب: کولرگازی 18000 اجنرال، کولر گازی اجنرال 18000 بانه، کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر، قیمت کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، کولر گازی اجنرال 18000 پنجره ای، قیمت روز کولر گازی اجنرال 18000،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۳۸ توسط:ویلانا موضوع: کولر گازی نظرات (0)